Corvinus
Corvinus

Tudásmenedzsment az üzleti stratégia szolgálatában

Klimkó, Gábor and Tóth, Róbert (2007) Tudásmenedzsment az üzleti stratégia szolgálatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (7-8). pp. 6-10.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
122kB

Abstract

A MOL 1999-ben indította el tudásmenedzsment- (TM) tevékenységeit egy holisztikus TM-stratégia kidolgozásával és elfogadásával. A TM-stratégia rövid távon kívánt eredményeket felmutatni, ez a gyakorlatban főként informatikai eszközök alkalmazását jelentette. A vezetés figyelme a kezdeti sikerek után a TM témája iránt fokozatosan csökkent. A MOL üzleti stratégiájának megvalósítása részeként Közép-Európában akvizíciókat hajtott végre. A MOL Csoport bővülése ismét a felszínre hozta a TM szükségességét. A TM-stratégiát megújították, a tevékenységeket felülvizsgálták. A TM-tevékenységek legfontosabb iránymutatója a MOL 2006–2010 üzleti stratégiája lett. Az eset illusztrálja, hogy a TM-tevékenységek értékarányos volta szükséges a vezetés támogatásának elnyeréséhez és megtartásához.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:tudásmenedzsment, stratégia, MOL Nyrt.
Subjects:Knowledge economy, innovation
ID Code:1219
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:22 May 2013 13:50
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page