Corvinus
Corvinus

Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa

Michalkó, Gábor (2014) Városimázs és versenyképesség: a turizmusorientált településmarketing néhány aspektusa. In: Turizmus és településmarketing. Budapesti Corvinus Egyetem Gazdaságföldrajz és Jövőkutatás Tanszék, Budapest, pp. 37-46. ISBN 978-963-503-564-6

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
1MB

Abstract

A városverseny napjainkra oly mértékben összetett, többdimenziós jelenséggé vált, hogy megértése és sikeres menedzselése csak elméletileg felkészült, a marketingkommunikációs technikák útvesztőiben jártas szakemberek segítségével valósítható meg. A tanulmány a magyarországi nagyvárosok honlapjainak tartalomelemezésével igyekszik feltárni a városimázs, a turizmus és a versenyképesség szimbiózisát, ezzel hozzájárulni a szociálgeográfiai tér zászlóshajóiként aposztrofálható településeink eredményes megmérettetéshez.

Item Type:Book Section
Subjects:Geography
Marketing
Projects:TÁMOP-4.2.2. A-11/1/KONV-2012-0069
ID Code:1608
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:20 Jun 2014 10:46
Last Modified:20 Jun 2014 10:46

Repository Staff Only: item control page