Corvinus
Corvinus

Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai

Zátori, Anita (2014) Az élménymenedzsment koncepcionális alapjai. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 45 (9). pp. 57-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2014.09.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
153kB

Abstract

Az élménymenedzsment vizsgálatát indokolja, hogy a fogyasztói élmény mindinkább az értékteremtés kulcstényezőjévé válik. Jelentősége mára meghatározóvá vált. Erről tanúskodik az is, hogy az utóbbi másfél évtizedben több élménymenedzsment-koncepció is született és többen a fogyasztást mint élményt vizsgálták. A cikk az élménymenedzsment koncepcionális alapjainak feltérképezésére törekszik a koncepciók közös pontjainak és ellentmondásos tételeinek elemzésén keresztül. A tanulmány többek között rámutat arra, hogy a koncepciók terén az egyik fő törésvonal az élményteremtés eltérő módjaiban rejlik, ugyanakkor több területen is egyetértenek, amely alapján következtethetünk egy közös nevezőre – az élményközpontú menedzsment szemléletére.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói élmény, közös élményteremtés, előállított élményteremtés, élménygazdaság
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2014.09.06
ID Code:1710
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:22 Sep 2014 15:12
Last Modified:15 Jan 2021 07:32

Repository Staff Only: item control page