Corvinus
Corvinus

A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai

Keszey, Tamara (2008) A piackutatás szerepe a marketing-tudásmenedzsmentben. Egy empirikus kutatás tanulságai. In: 60 éves a Közgazdaságtudományi Egyetem: A Jubileumi Tudományos Konferencia alkalmából készült tanulmányok. Aula, Budapest, pp. 251-267. ISBN 978 963 9698 65 9

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
158Kb


Item Type:Book Section
Uncontrolled Keywords:piackutatás
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
Funders:Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Ösztöndíjprogram
ID Code:1773
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:19 Dec 2014 10:43
Last Modified:19 Dec 2014 10:43

Repository Staff Only: item control page