Corvinus
Corvinus

Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra?

Keszey, Tamara (2014) Hogyan lesz a piackutatásokból vállalati tudás? Kukába vagy hasznosításra? Élet és tudomány, 69 (31). pp. 982-984.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
62kB

Abstract

A magyar vállalatok évente 15 milliárd forintot költenek piackutatási szolgáltatások megvásárlására, amelyet marketingvezetők az egyik legfontosabb piaci tájékozódási csatornának tartanak. Mégis nagyon keveset tudunk arról, hogy a piackutatásokat hogyan használják fel a vállalatok, mennyiben segítik a cégeket működési környezetük jobb megismerésében.

Item Type:Article
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
Funders:Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Kutatói Ösztöndíj
Projects:OTKA PD77726
ID Code:1777
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:06 Jan 2015 13:52
Last Modified:06 Jan 2015 13:52

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics