Keszey, Tamara (2010) Az információs technológia szerepe a magyar nagyvállalatok marketing tevékenységének támogatásában. Corvinus Marketing Tanulmányok, 1 (1). pp. 15-28.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
622kB |
Abstract
A marketing sokáig nem tartozott azok közé a vállalati szakterületek közé, ahol az informatika fontos szerepet játszik. Az elmúlt években azonban megváltozni látszik ez a helyzet, ugyanis a vevőkapcsolat-kezelés a vállalatirányítási szoftverek legdinamikusabban fejlődő részpiacává vált. Kutatásunkban – reflektálva a vállalati gyakorlat oldaláról jelentkező érdeklődésre – áttekintjük, hogy az informatika milyen szerepet kap, és milyen lehetőségeket rejt a legnagyobb árbevétellel rendelkező magyar vállalatok marketing menedzsment munkájában. Ezután modellszerűen vizsgáljuk és többváltozós matematikai-statisztikai eszközök segítségével empirikusan teszteljük azokat a tényezőket, amelyek leginkább meghatározzák, hogy a marketingvezetők mennyire tartják hasznosnak számítógépes alkalmazásokat.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
| Subjects: | Information economy Marketing |
| Funders: | Magyar Tudományos Akadémia Bolyai János Ösztöndíjprogram |
| ID Code: | 1779 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 07 Jan 2015 14:20 |
| Last Modified: | 07 Jan 2015 14:21 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics