Corvinus
Corvinus

Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány

Szalkai, Zsuzsanna and Magyar, Mária and Mandják, Tibor and Neumann Bódi, Edit (2015) Videoton – a vadásztölténytől a színes televízión át az autó hátsó lámpájáig. Esettanulmány. Corvinus Marketing Studies, 2015 (2). pp. 1-24.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
877kB

Official URL: http://marketing.uni-corvinus.hu/index.php?id=47115


Abstract

A 2010-es években járunk. A piaci szereplők megfigyelése szerint a világ autóipara Nyugat-Európából egyre inkább Kelet-Európába helyeződik át. Fontos kérdés az autóipar jövőjét tekintve, hogy ez a tendencia hogyan fog alakulni a továbbiakban. Ez az átmenet milyen hatással lesz egy olyan regionális, vertikálisan integrált vállalatcsoportra, mely több mint 20 éve a világ autóiparának egyik jelentős beszállítója. Megáll-e itt a folyamat vagy tovább megy Kelet felé?

Item Type:Article
JEL classification:M31 - Marketing
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:2178
Deposited By: Agárdi Irma
Deposited On:17 Dec 2015 08:19
Last Modified:17 Dec 2015 08:19

Repository Staff Only: item control page