Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 26-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.05
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
289kB |
Abstract
Jelen korreferátum a kulturális értékrendekkel és azok átalakulásával foglalkozik a magyar társadalomban. A magyar longitudinális értékkutatások eredményeinek rövid bemutatása után kiemelten foglalkozik az egészség, mint érték és a környezet, mint érték jelentőségével, majd kitér a társadalmi marketing felelősségére is.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | fogyasztói magatartás, kulturális értékek, társadalmi marketing, marketingtrendek, életstílus, egészség, wellness, fenntartható fogyasztás |
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
| Subjects: | Marketing |
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.05 |
| ID Code: | 2326 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 13 May 2016 13:00 |
| Last Modified: | 25 Nov 2021 08:36 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics