Corvinus
Corvinus

Fogyasztói értékek, trendek és magatartás

Hofmeister Tóth, Ágnes (2016) Fogyasztói értékek, trendek és magatartás. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 26-29. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
289kB

Abstract

Jelen korreferátum a kulturális értékrendekkel és azok átalakulásával foglalkozik a magyar társadalomban. A magyar longitudinális értékkutatások eredményeinek rövid bemutatása után kiemelten foglalkozik az egészség, mint érték és a környezet, mint érték jelentőségével, majd kitér a társadalmi marketing felelősségére is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói magatartás, kulturális értékek, társadalmi marketing, marketingtrendek, életstílus, egészség, wellness, fenntartható fogyasztás
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.05
ID Code:2326
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:13 May 2016 13:00
Last Modified:25 Nov 2021 08:36

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics