Corvinus
Corvinus

Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum

Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 50-53. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.09

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
287kB

Abstract

Egy tudományterület lehatárolása nem lehetséges klasszifikációk – helyenként dichotómiák – konstruálása és differentia specifica-k meghatározása nélkül. Emellett számos esetben kontinuumjelleggel pontosabban tudjuk leírni a marketingkategóriák egymáshoz képesti viszonyát. Erre a lehatárolásra tesz kísérletet Piskóti István saját kutatási eredményeket is felsorakoztató tanulmánya.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:klasszifikáció, differentia specifica, dichotómia, kontinuum, modellek
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2016.04.09
ID Code:2351
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:02 Jun 2016 14:20
Last Modified:29 Jun 2021 13:16

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics