Corvinus
Corvinus

Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum

Veres, Zoltán (2016) Marketingklasszifikáció vs. marketingkontinuum. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 50-53.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
287kB

Abstract

Egy tudományterület lehatárolása nem lehetséges klasszifikációk – helyenként dichotómiák – konstruálása és differentia specifica-k meghatározása nélkül. Emellett számos esetben kontinuumjelleggel pontosabban tudjuk leírni a marketingkategóriák egymáshoz képesti viszonyát. Erre a lehatárolásra tesz kísérletet Piskóti István saját kutatási eredményeket is felsorakoztató tanulmánya.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:klasszifikáció, differentia specifica, dichotómia, kontinuum, modellek
Subjects:Marketing
ID Code:2351
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:02 Jun 2016 14:20
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page