Neulinger, Ágnes (2016) Több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatások. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 63-66. DOI 10.14267/VEZTUD.2016.04.11
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
283kB |
Abstract
A marketingkutatás területét – más üzleti területekhez hasonlóan – markánsan érintik az elmúlt időszak társadalmi-gazdasági változásai. A kutatásmódszertan ennek megfelelően változik és ez a változás részben azt is jelenti, hogy a korábbi éles határok egyes módszertani területek között, úgymint a kvalitatív és kvantitatív megközelítések, elhalványulnak. Jelen tanulmány a több-módszertanú és vegyes módszertanú kutatásokat vizsgálja, illetve értelmezi ezeket az aktuális kutatás-módszertani trendek kapcsán.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | marketingkutatás, trendek, kvalitatív, kvantitatív, vegyes módszertan, korreferátum |
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
| Subjects: | Marketing |
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2016.04.11 |
| ID Code: | 2353 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 02 Jun 2016 14:48 |
| Last Modified: | 25 Nov 2021 08:41 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics