Corvinus
Corvinus

Marketingkutatás 2.0

Szűcs, Krisztián (2016) Marketingkutatás 2.0. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (4). pp. 67-70.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
338kB

Abstract

Az aktuális trendek felismerése igazi szakmai kihívás, hiszen a változásokat megélve kell azokat a jelenségeket tendenciává összerendezni, amelyek a közelmúltban gyökerezve a jövőt alakítják. Jelen tanulmány kísérletet tesz arra, hogy összefoglalja a marketingkutatás területén bekövetkezett fontosabb változásokat és ezekből kirajzolja azokat a jövőbeli irányokat, amelyek egy új üzleti működés alapjai lehetnek.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketingkutatás, trendek, működési modell
Subjects:Marketing
ID Code:2356
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:03 Jun 2016 12:58
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page