Corvinus
Corvinus

A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében

Görög, Mihály (2016) A projektalapú szervezetek piaci pozíciói a tipikus projektpiaci szegmensben az empirikus vizsgálatok tükrében. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (6). pp. 2-15.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
400kB

Abstract

A szerző egy korábbi tanulmánya (Görög, 2013b) a projektteljesítési stratégiára vonatkozó projektvezetési szakirodalom alapján, tehát elméleti megfontolásokra alapozva, azonosította a projektpiac tipikus szegmensének alapvető sajátosságait, valamint ugyanígy levezette az ebben a piaci szegmensben működő projektalapú szervezetek piaci pozícióit alapvetően meghatározó tényezőket. A szerző ebben a tanulmányában az így feltárt sajátosságok és a piaci pozíciót determináló tényezők empirikus igazolására elvégzett kutatási eredményeit mutatja be.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:piaci pozíció, projektmarketing, tipikus projektügyletek
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:2408
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:20 Jul 2016 08:15
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page