Corvinus
Corvinus

Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából

Hubert, Jozsef (2016) Marketingmérés – két eset az on-line marketing világából. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 47 (9). pp. 41-54.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
518kB

Abstract

A marketing mérhetőségével kapcsolatos igény nem új keletű jelenség, de elmondhatjuk: napjainkban mind erőteljesebb követelményként jelenik meg a gyakorló szakemberek előtt. Az on-line világ megjelenésével korábban többen a metrikák gyors fejlődését és a fogalmi kérdéskörben meglevő, számos homályos pont tisztázását várták. Bár az elmúlt években valóban sikerült tényszerű előrehaladást elkönyvelni, a várt áttörés - egyelőre - továbbra is csak várat magára. A szerző kutatásában - a kapcsolódó elméleti háttér áttekintését követően - két részterületet igyekszik megvilágítani, két rövid eset keretében. Egy B2B piacon mozgó vállalkozás keresőmarketing-költéseit elsősorban nyelvi-szemantikai elemzésnek vetette alá. Napjaink másik fontos és gyakran emlegetett területe a közösségi média. Itt egy nonprofit szervezet tevékenységét vizsgálta meg, a kutatási fókusz a törzsközönség attitűdje és a közzétett üzenetek hatékonysága közötti kapcsolat feltárása volt.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:online marketing, marketingmérés, keresőmarketing, web2.0, marketinghatékonyság, marketinghatásosság
Subjects:Marketing
ID Code:2468
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:21 Sep 2016 14:26
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page