Corvinus
Corvinus

A TQM alkalmazhatósága a közszférában

Salamon, Melinda (2011) A TQM alkalmazhatósága a közszférában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 42 (5). pp. 57-64.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
196kB

Abstract

A szerző a teljes körű minőségmenedzsment közszervezetekben való adaptálhatóságát vizsgálja tanulmányában. Az új közmenedzsment-reformok hatására a minőségmenedzsment is egyre nagyobb teret kap a kormányzati szektorban. A közszektor hagyományos működési modellje, valamint a közszolgáltatások sajátosságai azonban továbbra is gátat szabnak a vállalati minőségmenedzsment megfelelő átvételének. A szerző a TQM magánvállalati kutatási tapasztalatait, valamint a közszektor jellemzőit felhasználva mutatja be a közszférában is alkalmazható TQM-technikákat.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:teljes körű minőségmenedzsment, TQM, minőség, közszektor
Subjects:Public administration
Management, business policy, business strategy
Service management
ID Code:2594
Deposited By: Z. S.
Deposited On:06 Jan 2017 20:07
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page