Corvinus
Corvinus

A világ jövője – a jövő marketingje

Rekettye, Gábor and Rekettye ifj., Gábor (2009) A világ jövője – a jövő marketingje. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (2). pp. 2-8. DOI 10.14267/VEZTUD.2009.02.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
366kB

Abstract

A tanulmány első része a XXI. század elején a Földön végbemenő ökológiai változásokkal foglalkozik, és arra a megállapításra jut, hogy a gazdasági tevékenységek változtatására és alkalmazkodásra van szükség. A klímaváltozás gyorsulása, a Földünk által küldött vészjelek egyértelművé teszik, hogy a vállalatvezetési filozófiában paradigmaváltoztatásra van szükség. Ez a változás komoly hatással lesz a jövőbeni marketingre is. A tanulmány második része azokat a várható trendeket veszi sorra, amelyek a jövő marketingjét fogják meghatározni. A szerzők azt jósolják, hogy a társadalmi marketing és a társadalmilag felelős marketing komoly előretörése várható mind az elméletben, mind a gyakorlatban. Mindez világszerte felveti a marketingkutatók és a marketinget művelők felelősségét a társadalmilag felelős fogyasztás meghatározásában és népszerűsítésében.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:ökológia, változás, fenntarthatóság, marketing
Subjects:Ecology
Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2009.02.01
ID Code:2904
Deposited By: Z. S.
Deposited On:08 Jun 2017 18:26
Last Modified:30 Mar 2021 07:04

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics