Corvinus
Corvinus

Kvalitatív kutatás a Magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről

Bernschütz, Mária (2009) Kvalitatív kutatás a Magyarországi integrált marketingkommunikáció-alkalmazás feltételeiről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 40 (9). pp. 29-40.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
242kB

Abstract

A bemutatott kutatás fő célja az integrált marketingkommunikáció (IMK) jelentésének meghatározása, és a hozzá fűződő attitűdök, gyakorlatok összegzése. Szakirodalmi kutatások alapján elmondható, hogy a külföldi gyakorlat sem mutat egységes képet az IMK-val kapcsolatosan, holott az IMK egyik fő mondanivalója éppen az egységesség. Ezt a disszonanciát próbálták feltárni egy kvalitatív módszer, a grounded theory alkalmazás segítségével. A kutatás eredményeként az IMK alkalmazási modellt vázolják, s megemlítik a jelenséget, hogy egy marketingkommunikációs problémakör feltárásánál egy vezetési-szervezési nehézségbe ütköztek. Ez a cikk főképp a vállalati oldal véleményét testesíti meg. Az interjúalanyok között szerepeltek reklám-, médiaügynökségi képviselők, tanácsadók, illetve vállalati menedzserek.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:grounded theory, integrált marketingkommunikáció
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:2962
Deposited By: Z. S.
Deposited On:12 Jul 2017 16:48
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page