Corvinus
Corvinus

Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése

Keszey, Tamara ORCID: https://orcid.org/0000-0003-2535-9581 and Zsukk, János (2017) Az új technológiák fogyasztói elfogadása. A magyar és nemzetközi szakirodalom áttekintése és kritikai értékelése. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 48 (10). pp. 38-47. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
574kB

Abstract

Az elmúlt száz évet korábban nem látott mértékű technológiai fejlődés jellemezte. Fontos ezért megérteni, milyen tényezők befolyásolják a technológiai innovációk fogyasztói elfogadását. A szerzők kutatásukban áttekintik és értékelik a technológiák elfogadását magyarázó elméleti modelleket, bemutatják a modelleken alapuló nemzetközi szakfolyóiratokban megjelent legfontosabb empirikus kutatásokat és a vezető magyar tudományos folyóiratokban az elmúlt évtizedben publikált kapcsolódó kutatásokat. Szakirodalmi áttekintésük végén kijelölik a témakör kutatásában körvonalazódó kutatási hézagokat és a lehetséges kutatási irányokat.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:technológiai innovációk, innovációk elfogadása, technológiaelfogadás-modellek
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Knowledge economy, innovation
Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2017.10.05
ID Code:3086
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Oct 2017 14:52
Last Modified:18 Nov 2021 09:06

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics