Corvinus
Corvinus

Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő?

Kenesei, Zsófia and Kolos, Krisztina (2018) Szolgáltatásmarketing: múlt vagy jövő? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (1). pp. 2-12. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
594kB

Abstract

A 2000-es évek elején jelentős paradigmaváltás volt tapasztalható a szolgáltatásmarketing területén. Többen feltették a kérdést: vajon van-e értelme a jövőben szolgáltatásmarketingről beszélni? Ennek a kérdésnek a kapcsán szeretnék a szerzők bemutatni, hogy milyen tényezők, milyen változások játszottak szerepet abban, hogy ezt a kérdést a téma kutatói egyáltalán megfogalmazták, s vajon ténylegesen van-e értelme a továbbiakban megkülönböztetni, s önálló témaként beszélni a szolgáltatások marketingtevékenységéről. A dolgozatban először bemutatják a szolgáltatásmarketing elmúlt évtizedének fejlődési tendenciáit, kiemelve ezek közül a technológia és az élményközpontúság szerepét, majd bemutatnak egy jövőbe mutató témát, a jóllét elősegítését célzó, transzformatív szolgáltatáskutatást, amely véleményük szerint kiemelt hangsúlyt kell, hogy kapjon mind a nemzetközi, mind a hazai kutatásokban is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:szolgáltatásmarketing, marketingkutatás, transzformatív szolgáltatáskutatás
Subjects:Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.01.01
ID Code:3287
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:22 Jan 2018 14:40
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page