Corvinus
Corvinus

A vállalati közösségi média mint belső nyilvánosság - Értelmezések és metaforák

Baksa, Máté (2018) A vállalati közösségi média mint belső nyilvánosság - Értelmezések és metaforák. Médiakutató, 19 (1). pp. 37-49.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
204kB

Official URL: http://www.mediakutato.hu/


Abstract

A vállalati közösségi média elemzése a közösségi médiával foglalkozó kutatások egyre népszerűbb részterülete, s egyben az információrendszerek menedzsmentjével foglalkozó szakirodalom kurrens témája is. A szerző vezetéstudományi szakmai háttérrel közelít a vállalati közösségi médiához. A tanulmány célja, hogy bemutassa a vállalati közösségi médiát leíró meghatározásokat és metaforákat, valamint felhívja a figyelmet a téma jelentőségére szervezeti kontextusban. A szerző saját kvalitatív kutatása alapján ismerteti egy hazai tudásintenzív iparágban működő szervezet vállalati közösségimédia-használatának jellegzetes felhasználói mintázatait, kulturális és viselkedési normáit.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:vállalati közösségi média, újmédia, közösségi média, szervezeti kommunikáció, tudásmegosztás, visszhangkamra
JEL classification:M10 - Business Administration: General
Subjects:Information economy
Knowledge economy, innovation
Management, business policy, business strategy
Funders:Emberi Erőforrások Minisztériuma ÚNKP-2016-2
ID Code:3380
Deposited By: Máté Baksa
Deposited On:10 Apr 2018 13:36
Last Modified:10 Apr 2018 13:36

Repository Staff Only: item control page