Mitev, Ariel Zoltán and Kelemen-Erdős, Anikó (2017) Romkocsma mint bricolage: Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban. Turizmus Bulletin, 17 (1-2). pp. 26-34.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
265kB |
Abstract
A romkocsma-jelenség jól leírható a bricolage fogalmával, melynek középpontjában a fogyasztói élmények megteremtése (fabrikálása) áll. A szolgáltatás folyamatainak kulcsa ugyanis a service-dominant logic (szolgáltatás- központú elmélet), melynek keretében a közös értékteremtést, az elkötelezettséget, valamint az élmények rendszerét elemezzük. Célunk annak vizsgálata, hogy a fogyasztói és vállalati kölcsönös értékteremtés és az elkötelezettség, miként értelmezhető és hogyan van jelen a romkocsmáknál, valamint ezek miként hatnak az élmény-értékre és a vásárlási szándékra. Varianciaalapú SEM modellezés segítségével bemutatjuk az értékteremtési folyamat meghatározó észlelt elemeit, valamint a köztük lévő összefüggéseket.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | romkocsma, turizmus, bricolage, service-dominant logic, kölcsönös értékteremtés |
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing |
| Subjects: | Commerce and tourism |
| ID Code: | 3493 |
| Deposited By: | Veronika Vitéz |
| Deposited On: | 01 Jun 2018 13:11 |
| Last Modified: | 01 Jun 2018 13:11 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics