Corvinus
Corvinus

„Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata

Juhász, Szabolcs and Kiss, Kornélia and Kovács, Edina and Michalkó, Gábor and Sziva, Ivett (2018) „Nyugat-Dunántúl Termálút” – egészségturisztikai termékek termékfejlesztési vizsgálata. Turizmus Bulletin, 18 (3). pp. 23-31.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
683kB

Abstract

A Magyar Turisztikai Ügynökség a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet Turizmus Tanszékével együttműködve elemzést készített a „Nyugat-Dunántúl Termálút” egészségturisztikai termékeinek márkapozícionálási folyamatáról. Az elemzést megalapozó 2017. évi kutatás során szolgáltatói workshopok és kérdőíves felmérés keretében helyzetelemzésre és a kínálati oldali pozícionálásra került sor, továbbá a keresleti oldali márkaértékek feltárására vonatkozó további vizsgálatok tervezése történt meg. Jelen műhelytanulmányban az eredmények összegző bemutatását adjuk közre.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:egészségturizmus, turizmusfejlesztés, desztináció, turisztikai termék, márka, Dunántúl
Subjects:Commerce and tourism
ID Code:3775
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:16 Nov 2018 12:46
Last Modified:28 Nov 2018 16:03

Repository Staff Only: item control page