Corvinus
Corvinus

Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban

Mitev, Ariel Zoltán (2006) Végtelen történet: A narratív elemzés alkalmazhatósága a marketingkutatásban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (10). pp. 33-41. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.10.04

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
94kB

Abstract

A cikk arra keresi a választ, hogy a narratív közelítés hogyan alkalmazható az akadémiai marketingkutatásokban, ezzel színesítve a kicsit szegényesnek mondható módszertani palettát. A narratív gondolkodásmódból kiindulva a filozófiát visszatükröző kutatási irányzatokat mutat be a fogyasztói magatartás, valamint a reklámkutatás területén. Bár a cikk elsősorban marketingproblémákat vizsgál, a közelítés kiválóan alkalmazható a többi menedzsmentdiszciplínában is.

Item Type:Article
Subjects:Marketing
DOI:10.14267/VEZTUD.2006.10.04
ID Code:3814
Deposited By: Z. S.
Deposited On:06 Dec 2018 16:06
Last Modified:22 Apr 2021 07:23

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics