Corvinus
Corvinus

Stratégia és marketing a tömegközlekedésben

Kelemenné, Erdős, Anikó (2006) Stratégia és marketing a tömegközlekedésben. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 37 (12). pp. 43-51. DOI 10.14267/VEZTUD.2006.12.05

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
90kB

Abstract

A tanulmány primer kutatás keretében a személyszállító közúti és vasúti közlekedési vállalatok stratégiai és marketingmenedzsment módszereit elemzi. Az iparági stratégiák megalapozását a marketing-információrendszeren keresztül vizsgálja, amelynek alapján a megfogalmazott stratégiai célokat, illetve azok megvalósításához rendelt eszközöket analizálja. A vállalati stratégia elméleti célkitűzéseit a gyakorlatban megvalósuló marketingstratégia bemutatásával jeleníti meg.

Item Type:Article
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
DOI:10.14267/VEZTUD.2006.12.05
ID Code:3821
Deposited By: Z. S.
Deposited On:06 Dec 2018 16:34
Last Modified:21 Apr 2021 12:12

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics