Corvinus
Corvinus

A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező

Agárdi, Irma (2018) A digitalizáció mint a kiskereskedelmi tevékenységet integráló tényező. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 50-57. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
408kB

Abstract

A cikk célja annak bemutatása, hogy a digitális technológiák hogyan alakítják át és integrálják kiskereskedelmi tevékenység különböző területeit. Nemzetközi szakirodalom és szekunder információk alapján a szerző megvizsgálta, hogy a digitális megoldások hogyan integrálják az online és offline csatornákat, a kiskereskedelmi és fogyasztói szerepeket, illetve a termékeket és szolgáltatásokat. A kiskereskedő és a fogyasztó által használt digitális eszközök összekapcsolódása új, tágabb értékesítési környezetet hoz létre, amely átlépi a kiskereskedő online és offline csatornáinak határait. Az önkiszolgáló és virtuális technológiák egyre több lehetőséget kínálnak a fogyasztói részvétel növelésére és az eladószemélyzet feladatainak kiváltására. Végül pedig a kiskereskedelemben a hangsúly a termékalapú értékesítésről a kiskereskedelmi szolgáltatások felé tolódik el, a problémamegoldás, tanácsadás kerül előtérbe online technológiák és virtuális valóságra épülő megoldások alapján.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:digitalizáció, kiskereskedelem, értékesítés
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Knowledge economy, innovation
Commerce and tourism
Marketing
DOI:https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2018.12.06
ID Code:3829
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:12 Dec 2018 15:27
Last Modified:11 Nov 2021 11:53

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics