Corvinus
Corvinus

Bevezető

Bauer, András (2018) Bevezető. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 49 (12). pp. 2-4.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
252kB

Abstract

Jóllehet az internetes verseny több dimenziójában alacsonyabb a súrlódás a márkázás, az ismertség és a bizalom fontos forrásai az internetes kereskedők közötti különbségeknek” – írta Brynjolfsson és Smith 18 évvel korábbi cikkükben (Brynjolfsson - Smith, 2000, p. 563.). Ez a megállapítás egybeesik a marketing-értékalkotásról szóló felfogásunkkal, miszerint a legfontosabb marketingerőforrások (ismeret, tudás, márkák, bizalom) a digitális világban is betöltik szerepüket.

Item Type:Article
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
ID Code:3838
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:13 Dec 2018 14:18
Last Modified:21 Dec 2018 15:18

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics