Corvinus
Corvinus

A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment?

Fehér, Judit and Bencsik, Andrea (2007) A frontvonali munka minősége = emberierőforrás-menedzsment? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 38 (4). pp. 55-61.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
103kB

Abstract

A szerzők cikkükben – vizsgálódásaik alapján – a szolgáltató szektorhoz tartozó, hálózattal rendelkező vállalatok ügyfélszolgálatának emberierőforrás-menedzselési problémáira fókuszálnak. Esetükben a kiterjedt hálózat működtetése sajátos problémákat is felvet. Kezelésükre általános megoldások nem léteznek. E vállalatoknak saját céljaik és lehetőségeik függvényében kell dönteniük arról, hogy a külső és belső környezet változásai az egyes működési területeken a centralizáció vagy a decentralizáció, a standardizálás vagy a differenciálás növelését teszik indokolttá.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:emberierőforrás-menedzsment, szolgáltatások, ügyfélszolgálat
Subjects:Human resource management
Service management
ID Code:3956
Deposited By: Z. S.
Deposited On:14 Feb 2019 18:58
Last Modified:14 Feb 2019 18:58

Repository Staff Only: item control page