Corvinus
Corvinus

Az e-business-modellek második generációjának mozgatórugói és jellemzői - a web 2.0 nemzetközi és néhány magyarországi példája

Nemeslaki, András and Szutorisz, Gábor and Szabó, Balázs and Orbán, Zsolt (2008) Az e-business-modellek második generációjának mozgatórugói és jellemzői - a web 2.0 nemzetközi és néhány magyarországi példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 27-38.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
161kB

Abstract

Napjaink átlagos internetezője nemigen hasonlít tíz évvel ezelőtti önmagára. A széles sávú vezetékes és vezeték nélküli kapcsolatoknak is köszönhetően az internetezők on-line preferenciái és szokásai alapvetően változtak meg. Az amerikai Time magazin 2006-ban nem véletlenül ítélte Az év embere díjat azon internetezők millióinak, akik nem pusztán fogyasztják az on-line tartalmat, hanem annak alakításában és előállításában aktívan részt vesznek. A szerzők cikkükben sorra veszik a második generációs internetes üzleti modellek jellemzőit, és a dinamikusan fejlődő magyar piac néhány példáját is bemutatják.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:web 2.0, e-business-modellek, blog, videomegosztók, közösségi oldalak
Subjects:Information economy
Knowledge economy, innovation
Marketing
ID Code:4007
Deposited By: Z. S.
Deposited On:19 Mar 2019 17:07
Last Modified:19 Mar 2019 17:07

Repository Staff Only: item control page