Corvinus
Corvinus

E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán

Szutorisz, Gábor and Szabó, Balázs and Pocsarovszky, Károly (2008) E-business-modellek a magyarországi diszkont légitársaságok piacán. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (12). pp. 51-59.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
208kB

Abstract

A diszkont légitársaságok üzleti modellje az internet köré épül, amely egyrészről az iparág szélesen kihasznált e-business-spektrumát, másrészről a turisztikai ipar dinamikus infokommunikációs fejlődését mutatja. A fapados légitársaságok térnyerése, kiegészülve az egyre növekvő technológiai affinitás jelenségével, olyan régiókban is teret ad az e-kereskedelem infrastrukturális fejlődésének, ahol korábban az e-felkészültség meglehetősen alacsony szinten állt. A szerzők cikkükben a Magyarországon versenyző fapados légitársaságok internetes megjelenését és webes szolgáltatásait mutatják be, mintegy esettanulmányként ennek illusztrálására.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:e-business-alkalmazások, e-kereskedelem, légitársaságok
Subjects:Information economy
Commerce and tourism
Service management
ID Code:4009
Deposited By: Z. S.
Deposited On:19 Mar 2019 17:07
Last Modified:19 Mar 2019 17:07

Repository Staff Only: item control page