Angyal, Ádám (2008) A felelős vállalat szindróma. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (11). pp. 23-30. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.11.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
101kB |
Abstract
A cikk a felelős vállalati magatartás gondolatának elterjesztéséhez kíván hozzájárulni. Ennek érdekében a szerző bemutatja a társadalmi felelősség értelmezési kereteit, dimenzióit. Összegyűjtötte a felelős viselkedésre vonatkozó értékelési, mérési rendszereket és mindazokat a nemzetközi dokumentumokat, amelyek meghatározzák a társadalmi felelősség kereteit. Végezetül több változatban is bemutatja, hogy mit is szoktak felelős magatartás alatt érteni, milyen viselkedés jellemző a társadalmilag felelős vállalkozásokra. Anélkül, hogy a különféle vállalati felelősség meghatározások részleteibe mélyedne, megfogalmazza, hogy mit ért e fogalom alatt. Az üzleti gyakorlatban a felelős vállalati magatartás a társadalmi célok eléréséhez való hatékony hozzájárulás.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | vállalati felelősség, társadalmi felelősség, corporate social responsibility (CSR) |
Subjects: | Management, business policy, business strategy |
DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.11.03 |
ID Code: | 4026 |
Deposited By: | Z. S. |
Deposited On: | 21 Mar 2019 14:35 |
Last Modified: | 07 Apr 2021 07:05 |
Repository Staff Only: item control page