Kiss, János (2008) Termékfejlesztés és üzleti teljesítmény. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 39 (6). pp. 27-31. DOI 10.14267/VEZTUD.2008.06.03
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
171kB |
Abstract
A szerző dolgozatában arra keresi a választ egy empirikus felmérésre támaszkodva, hogy a termékfejlesztési tevékenység gyakorlata hogyan hat az új termékek sikerességére és a vállalatok üzleti teljesítményére.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | innováció, termékfejlesztés, üzleti eredményesség |
| Subjects: | Knowledge economy, innovation Marketing |
| Funders: | Budapesti Corvinus Egyetem - Versenyképesség Kutató Központ |
| DOI: | 10.14267/VEZTUD.2008.06.03 |
| ID Code: | 4039 |
| Deposited By: | Z. S. |
| Deposited On: | 22 Mar 2019 15:04 |
| Last Modified: | 08 Apr 2021 07:52 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics