Corvinus
Corvinus

The Marketing Behaviour of Public Service

Osborne, Stephen P. and Kate, McLaughlin (2007) The Marketing Behaviour of Public Service. Köz-gazdaság, 2 (1). pp. 59-72.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
171kB

Abstract

A cikk amellett érvel, hogy a közszolgálati céloknak nem teljesen felel meg a marketing hagyományos formája. Ez ugyanis túlságosan be van ágyazva a klasszikus közgazdaságtanba és az egyéni döntésekre, illetve a rivalizáló versenyre épít. Ezzel szemben mind az üzleti élet jó gyakorlata, mind a jelenlegi közpolitikai elképzelések az együttműködésen és a kapcsolaton alapulnak. Emiatt a szerzők egy alternatív marketingmodellt javasolnak. Ez a kapcsolati marketing felfogásában gyökerezik és azt az igényt támasztja, hogy a kapcsolati tőke hasznosuljon a közszolgálati szervezetek között és a szervezeteken belül.

Item Type:Article
Subjects:Marketing
Service management
ID Code:4176
Deposited By: Z. S.
Deposited On:31 Jul 2019 16:46
Last Modified:31 Jul 2019 16:46

Repository Staff Only: item control page