Papp, Ferenc (2005) Gondolatok az e-business jelentőségéről. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 36 (11). pp. 40-55. DOI https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.11.04
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
13MB |
Abstract
A szerző dolgozatában az e-business hazai fejlesztésének lehetőségeit, illetve eddig elért eredményeit mutatja be. Felhívja a figyelmet azokra a tényezőkre, amelyek befolyásolják a magyar elektronikus társadalom fejlődését.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | elektronikus kereskedelem, információs technológia, információs társadalom, internet, társadalmi környezet, e-business |
| Subjects: | Information economy Management, business policy, business strategy |
| DOI: | https://doi.org/10.14267/VEZTUD.2005.11.04 |
| ID Code: | 4473 |
| Deposited By: | Beáta Vasvár |
| Deposited On: | 14 Jan 2020 14:13 |
| Last Modified: | 08 Sep 2021 07:48 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics