Corvinus
Corvinus

A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére

Kelemen, Zita (2010) A kereskedelmi márkázás hazai gyakorlatának empirikus vizsgálata, különös tekintettel az utilitárius és hedonista termékek körére. PhD, Nyugat-magyarországi Egyetem.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

A disszertáció a kereskedelmi márkák márkázási stratégiáival foglalkozik. Egy összefoglaló szakirodalmat kínál magyar nyelven a témában. Nemzetközi kitekintéssel ismerteti a tendenciákat és kutatási eredményeket, illetve egy magyarországi kérdőíves kutatás eredményei alapján, optimális márkázási stratégiákat javasol a hedonista és utilitárius termékek kereskedelmi márkázásához.

Item Type:Thesis (PhD)
Uncontrolled Keywords:saját márkák, kereskedelmi márkák, márkázási stratégiák, hedonista termékek, utilitárius termékek, kiskereskedelem
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour
Subjects:Marketing
Commerce and tourism
ID Code:448
Deposited By: Ádám Hoffmann
Deposited On:12 Oct 2011 14:52
Last Modified:03 Jul 2012 00:24

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics