Kelemen, Zita (2010) A magyar fogyasztói attitűd az előnyalapú saját márkákkal szemben. In: Új marketing világrend MOK 16. országos konferenciája, 2010. augusztus 26-27., Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola Budapest.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
208kB |
Abstract
A kereskedelmi márkákon belül Európában egyre nagyobb részt képviselnek az előnyalapú saját márkák, melyek már niche szegmenseket céloznak meg. A cikkben bemutatom az európai tendenciát, és a már létező sikeres előnyalapú márkákat. Magyarországon ezek a speciális márkák még gyerekcipőben járnak, de a tendencia itt is érvényesül. Egyetemi hallgatókkal készített kutatásom eredményei alapján, körvonalazható a magyar fogyasztók ezen niche kereskedelmi márkák iránti vásárlási hajlandósága. Így behatárolható, hogy a hazai piacon jelen lévő kereskedelmi láncok mely márkák bevezetésénél számíthatnak sikerre, illetve, hogy mely bevezető-, illetve márkázási stratégiák a megfelelőek. Cikkemben kitérek a magyar méltányos kereskedelmi márka bevezetésének lehetőségére, és az előnyalapú márkák általános fogyasztói attitűdjére is, különös tekintettel a láncok pozicionálási stratégiáira.
| Item Type: | Conference or Workshop Item (Lecture) |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | niche piac, saját márka, előnyalapú saját márka, fogyasztói magatartás |
| Divisions: | Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing Research and Consumer Behaviour |
| Subjects: | Marketing |
| ID Code: | 452 |
| Deposited By: | Ádám Hoffmann |
| Deposited On: | 28 Oct 2011 10:29 |
| Last Modified: | 03 Jul 2012 00:25 |
Repository Staff Only: item control page


Download Statistics
Download Statistics