Corvinus
Corvinus

Miért fogyasztanak többet a posztmaterialisták, mint a materialisták?

Simányi, Léna (2004) Miért fogyasztanak többet a posztmaterialisták, mint a materialisták? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 35 (ksz.). pp. 16-23.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A cikkben arra a kérdésre keresi a választ a szerző, hogy miért nem érzékelik az ellentmondást a növekvő fogyasztási kiadások és a posztmaterialista értékrend között az iparilag fejlett nyugati országok polgárai. Miként kapcsolódik össze az értékrend és a fogyasztás a ma divatos plurális személyiségképpel?

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói magatartás, fogyasztói társadalom, kultúra, értékrend
Subjects:Marketing
Sociology
ID Code:4572
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:27 Jan 2020 15:16
Last Modified:27 Jan 2020 15:16

Repository Staff Only: item control page