Corvinus
Corvinus

A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre

Hetesi, Erzsébet (2003) A lojalitás definiálási és mérési problémái, a lojalitás hatása a jövedelmezőségre. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (1). pp. 20-27.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A szerző dolgozatában a marketingkutatás egyik izgalmas területével, a lojalitás problémakörével foglalkozik. A minőség-elégedettség-jövedelmezőség vizsgálatát és elemzését főleg külföldi kutatások eredményeire alapozza.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:fogyasztói magatartás, hatásvizsgálat, jövedelmezőség, marketing, minőség
Subjects:Marketing
ID Code:4588
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:28 Jan 2020 13:17
Last Modified:28 Jan 2020 13:17

Repository Staff Only: item control page