Corvinus
Corvinus

Mikor választja a vállalatvezetés a logisztikai koncepciót? Kihívások és válaszok - különös tekintettel az EU-hoz való csatlakozásunkra

Hoványi, Gábor (2003) Mikor választja a vállalatvezetés a logisztikai koncepciót? Kihívások és válaszok - különös tekintettel az EU-hoz való csatlakozásunkra. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (4). pp. 2-7.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

Számos koncepció - például kutatás-fejlesztési, marketing, szervezetkarcsúsító, tőkenövelő stb. koncepció - áll a menedzsment rendelkezésére, hogy ezekkel mint az üzleti stratégia súlypontjaival, növelje vállalatának versenyképességét. Ehhez a vezetés természetesen több koncepciót együttesen is felhasználhat. Egy termelővállalat menedzsmentjének logisztikai koncepcióját a szerző úgy értelmezi, hogy annak tárgya a vállalat anyag-, alkatrész-, részegység- és energia-inputja, az előbbiek vállalaton belüli áramlásának vezérlése, illetve nyomon követése, ami a logisztikai tevékenységben a konvertálásnak felel meg, s végül a létrehozott termékek, valamint a termelés során keletkezett selejt, anyagmaradék, másodanyag stb. elszállítása, vagyis a logisztikai output.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:logisztika, vállalati stratégia
Subjects:Logistics, production management
Management, business policy, business strategy
ID Code:4610
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:29 Jan 2020 12:51
Last Modified:29 Jan 2020 12:51

Repository Staff Only: item control page