Corvinus
Corvinus

Piacorientáció, érték és a marketing

Berács, József (2003) Piacorientáció, érték és a marketing. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (5). pp. 13-25.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB

Abstract

Az érték fogalmának kiterjesztése és megjelenése a menedzsment szakirodalomban a marketinget sem hagyta érintetlenül. Az üzleti élet bizonytalanságai, kiszámíthatatlansága mellett megnő a jelentősége a biztosnak, a kiszámíthatónak, az előrejelezhetőnek. A tanulmány a marketing elméleti megfogalmazására építve vizsgálja az érték megjelenését a marketingben. A tőzsdei, piaci érték ingadozásaival szemben a reálfolyamatokban és a kultúra viszonylagos állandóságában látja a stabilitást. Hazai és külföldi empirikus vizsgálatokra támaszkodva mutatja be a hosszú távú orientációt, mint nemzeti és vállalati kulturális dimenziót, amely jelentős hatással van a vállalatok stratégiai irányultságára és üzleti teljesítményére.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:kultúra, marketing, szervezeti kultúra, értékelmélet
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Marketing
ID Code:4619
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:30 Jan 2020 11:57
Last Modified:30 Jan 2020 11:57

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics