Corvinus
Corvinus

Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában

Bauer, András (2003) Fogyasztói érték és vállalati érdek az internet használatában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (10). pp. 57-62.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
4MB

Abstract

A cikk elsősorban nem vállalati szempontból elemzi az internet piacra gyakorolt hatását, hanem a fogyasztói magatartás oldaláról. Ennek során választ keres arra, hogy az internet milyen módon alkothat értéket a fogyasztó számára, és arra is, hogy a magasabb érték egyben magasabb árérzékenységhez vezet-e. Felveti továbbá a piac szegmentációhoz szükséges újabb változók kérdéseit is. Az elemzés elsősorban elméleti, alapvetően a fogyasztók számára elérhető internetes szolgáltatások fogyasztásával foglalkozik. Ennek során kevés hazai adatra támaszkodhat, mint arra Berács és társai (2003), illetve Szabó (2002) is utaltak. Az elemzés így a - különben nem nagy számban hozzáférhető - nemzetközi empirikus kutatásokat tekinti át.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:elektronikus kereskedelem, empirikus elemzés, fogyasztói magatartás, internet, vállalati stratégia, érdek
Divisions:Faculty of Business Administration > Institute of Marketing and Media > Department of Marketing
Subjects:Information economy
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:4678
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:05 Feb 2020 14:28
Last Modified:05 Feb 2020 14:28

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics