Corvinus
Corvinus

Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában?

Keszey, Tamara (2003) Hogyan hasznosulnak a piackutatásból származó információk a vállalatok marketingmenedzsment gyakorlatában? Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 34 (11). pp. 32-45.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
11MB

Abstract

A tanulmányban a szerző a piackutatásból származó információk vezetői felhasználását vizsgálja, arra a kérdésre keresve a választ, milyen eltérő információ felhasználási módokat, dimenziókat azonosíthatunk a vállalati gyakorlatban: mi lesz a piackutatások sorsa, milyen - sokszor explicit módon nem artikulált - motivációk vezetnek a piackutatások megvásárlásához. A tanulmány a témakör húsz évre visszatekintő nemzetközi szakirodalmán és egy 2002-2003-ban lezajlott, több iparágat érintő vállalati mélyinterjú sorozaton alapul. A cikkben a szerző áttekinti a témához kötődően a vezető nemzetközi folyóiratokban megjelent kutatásokat, és mélyinterjúk segítségével vizsgálja azok magyarországi relevanciáját.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:adatgyűjtés, empirikus elemzés, információfelhasználás, Magyarország, marketing, piackutatás, vállalati vezetés
Subjects:Marketing
ID Code:4685
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:05 Feb 2020 15:28
Last Modified:05 Feb 2020 15:28

Repository Staff Only: item control page