Corvinus
Corvinus

A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában

Kenesei, Zsófia (2002) A kiskereskedelem lehetőségei a vásárlók bolthűségének megtartásában. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (2). pp. 20-28.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
7MB

Abstract

Magyarországon az utóbbi évtizedben a bolti kiskereskedelem óriási változáson ment keresztül. Bár lassan a fogyasztás is emelkedik, a kiskereskedelemben mennyiségi és minőségi értelemben is robbanásszerű volt a növekedés. A fejlődés egyik következménye, hogy nemcsak a vásárlók boltba „csábítása” vált a kereskedők céljává, hanem egyre inkább előtérbe kerül a vásárlók megtartásának fontossága is. A cikk arra keres választ, hogy milyen eszközei vannak a kereskedőknek a vásárlók bolthűségének kialakításában.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:adatgyűjtés, fogyasztói magatartás, kiskereskedelem, Magyarország, marketing, márka
Subjects:Commerce and tourism
Marketing
ID Code:4712
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:10 Feb 2020 09:36
Last Modified:10 Feb 2020 09:36

Repository Staff Only: item control page