Corvinus
Corvinus

Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban

Budai, Tímea (2002) Az e-kereskedelem és egy példája az autóiparban. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 33 (3). pp. 29-35.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
5MB

Abstract

Az e-businesst, magyarul az elektronikus kereskedelmet először az Egyesült Államokban alkalmazták, majd fokozatosan terjedt el Európában. Az európai e-kereskedelemről az 1990-es évek végétől lehet beszélni, amikor a modern adatátviteli technológiák alkalmazásával az információ sebessége és útvonalának hossza jelentősen növekedett. A cikkben egy konkrét alkalmazási példa fordul elő: a németországi autóipar, ahol ez a forma gyorsítja az egyes autótípusok előállítását és értékesítését, valamint lehetővé teszi, hogy a vevők online módon közölhessék saját elképzeléseiket leendő autójukkal kapcsolatban, és ha az kivitelezhető, a cég le is gyártja.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:elektronikus kereskedelem, esettanulmány, gépkocsiipar, Német Szövetségi Köztársaság, e-business, értékesítés
Subjects:Industry
Commerce and tourism
ID Code:4726
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:10 Feb 2020 15:04
Last Modified:10 Feb 2020 15:04

Repository Staff Only: item control page