Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.
  | 
PDF
 - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
 8MB  | 
Abstract
A szerző az Új gazdaság egyik nagy lehetőségéről, a tömeges testreszabás marketingstratégiájáról ír. Gyakorlati példákon keresztül elemzi ennek az új termelési filozófiának eddigi eredményeit, végez összehasonlítást az előző korok termelési jellemzőivel. Bemutatja azokat a lehetőségeket, amelyek a fogyasztó és a termelő új kapcsolat- rendszerét jellemzik az internet, az elektronikus kereskedelem korszakában. A cikkben mindazonáltal helyet kapnak az új termelési/értékesítési filozófia máris felsejlő árnyai is.
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | egyéni fogyasztás, marketingstratégia, stratégiai vezetés, személyiség, vállalati stratégia | 
| Subjects: | Marketing Management, business policy, business strategy  | 
| ID Code: | 4804 | 
| Deposited By: | Beáta Vasvár | 
| Deposited On: | 18 Feb 2020 13:04 | 
| Last Modified: | 18 Feb 2020 13:04 | 
Repository Staff Only: item control page


 Download Statistics
 Download Statistics