Corvinus
Corvinus

Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig

Szabó, Katalin (2001) Személyre szabott marketing : A "csináld és add el"! stratégiától a keresletvezérelt rendszerig. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (12). pp. 2-12.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Abstract

A szerző az Új gazdaság egyik nagy lehetőségéről, a tömeges testreszabás marketingstratégiájáról ír. Gyakorlati példákon keresztül elemzi ennek az új termelési filozófiának eddigi eredményeit, végez összehasonlítást az előző korok termelési jellemzőivel. Bemutatja azokat a lehetőségeket, amelyek a fogyasztó és a termelő új kapcsolat- rendszerét jellemzik az internet, az elektronikus kereskedelem korszakában. A cikkben mindazonáltal helyet kapnak az új termelési/értékesítési filozófia máris felsejlő árnyai is.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:egyéni fogyasztás, marketingstratégia, stratégiai vezetés, személyiség, vállalati stratégia
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:4804
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:18 Feb 2020 13:04
Last Modified:18 Feb 2020 13:04

Repository Staff Only: item control page