Corvinus
Corvinus

Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete

Kriszt, Hajnalka and Mácsai, Katalin and Mellár, Balázs and Ring, Ildikó (2001) Globális vállalati stratégia és márkaépítés: A Stella Artois esete. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (11). pp. 50-53.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
3MB

Abstract

Ez év márciusában a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem hallgatói - Kriszt Hajnalka, Mácsai Katalin, Mellár Balázs és Ring Ildikó - nemzetközi esettanulmánymegoldó versenyen vettek részt a Richard Ivey School of Business szervezésében. Jelen cikk témája a Scotiabank Nemzetközi Esettanulmány Versenyen szereplő eset és a hazai csapat által készített megoldási javaslat bemutatása.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:esettanulmány, marketingstratégia, márka, söripar, vállalati stratégia, vállalatok
Subjects:Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:4820
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:19 Feb 2020 15:09
Last Modified:19 Feb 2020 15:09

Repository Staff Only: item control page