Corvinus
Corvinus

Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája

Fojtik, János and Farkas, László (2001) Minőség és marketing: A pénzitézeti szolgáltatások példája. Vezetéstudomány - Budapest Management Review, 32 (10). pp. 44-53.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
8MB

Abstract

A szolgáltatások minőségéről és marketingjéről beszélve a szerzők - a pénzintézeti szolgáltatások példáján - arról a fajta üzletágról fejtik ki nézetüket, amelyben az igények kielégítése nem elsősorban valamely fizikai értelemben vett termékkel valósul meg, hanem a hozzá tartozó információ, folyamat vagy annak eredménye stb révén.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:marketing, minőségbiztosítás, pénzügyi szolgáltatás
Subjects:Marketing
Service management
ID Code:4831
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:20 Feb 2020 09:40
Last Modified:20 Feb 2020 09:40

Repository Staff Only: item control page