Corvinus
Corvinus

A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig

Mandják, Tibor (2000) A beszerzési magatartástól az üzleti kapcsolatok marketingjéig. Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (4). pp. 51-59.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

Rövid történeti áttekintést követően a cikk az üzleti kapcsolatok marketingjének vezetői alapkérdéseit tárgyalja, majd megkísérli összefoglalni a kapcsolati megközelítés jelentőségét.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:beszerzés, marketingstratégia, vállalati politika, üzleti kommunikáció
Subjects:Logistics, production management
Marketing
Management, business policy, business strategy
ID Code:5014
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:06 Mar 2020 10:38
Last Modified:06 Mar 2020 10:38

Repository Staff Only: item control page