Corvinus
Corvinus

Miért az Amazon.com?

Bőgel, György (2000) Miért az Amazon.com? Vezetéstudomány - Management and Business Journal, 31 (3). pp. 24-32.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
6MB

Abstract

A tanulmány az információs ipar legsikeresebb cégeivel foglalkozó cikksorozat új darabja. A Vezetéstudomány hasábjain megjelent korábbi írások témái a Microsoft, az Intel és a Netscape voltak. Egy vállalati esetpélda akkor érdekes igazán, ha vele kapcsolatban a modern gazdaság számos jelensége és problémája felvethető és átgondolható; ebből a szempontból az Amazon.com „virtuális áruháza” napjaink egyik legizgalmasabb vállalkozása. Az Amazon példája önmagában még nem bizonyíték semmire, viszont kiváló lehetőséget biztosít a „digitális gazdaság”-gal, az e-business-szel kapcsolatos kérdések feltételére.

Item Type:Article
Uncontrolled Keywords:elektronikus kereskedelem, esettanulmány, információs ipar
Subjects:Information economy
Commerce and tourism
Management, business policy, business strategy
ID Code:5020
Deposited By: Beáta Vasvár
Deposited On:06 Mar 2020 12:04
Last Modified:06 Mar 2020 12:11

Repository Staff Only: item control page