Corvinus
Corvinus

CSR-kampányok a nemzetközi piacon

Ásványi, Katalin and Áncsán, Dóra (2019) CSR-kampányok a nemzetközi piacon. In: DMMD ADAPTER Tanulmányok a digitális marketing, média és design területéről. Budapesti Corvinus Egyetem, Budapest, pp. 135-146. . ISBN 978-963-503-798-8

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
455kB

Abstract

A vállalatok társadalmi felelősségvállalása napjaink egyik divatos kifejezése. Egyre több vállalat kötelezi el magát felelős üzleti tevékenységek folytatása mellett, ettől várva versenyképességük, eladásaik növekedését, a kívánt márkapozícionálás kialakítását, vagy márkapreferenciák létrehozását. Ez alól a tendencia alól a kozmetikai ipar sem kivétel. A kozmetikai ipari vállalatok sorra kötelezik el magukat olyan célok mellett, miszerint csak fenntartható forrásból származó alapanyagokat használnak, nagy hangsúlyt fektetnek a hulladékgazdálkodásra, vagy éppen nem tesztelnek állatokon. Az iparban tevékenykedő egyes vállalatok azonban felismerték, hogy a fogyasztók részéről ma már alapvető elvárás, hogy felelősek legyenek. Nemzetközi piacokra lépve a vállalatoknak CSRkezdeményezéseik kivitelezése és megvalósítása során eltérő kulturális, társadalmi és gazdasági sajátosságokkal rendelkező országokban is képesnek kell lenniük eleget tenni a társadalom elvárásainak, megfelelni a helyi közösségek által elvárt morális és etikai normáknak. Tanulmányunkban arra a kérdésre keressük a választ, hogy a kozmetikai ipar adaptálja-e a CSR-kezdeményezéseit világszerte, és ha igen, milyen tényezőket vesz figyelembe a CSR-kampányok adaptációja során.

Item Type:Book Section
Subjects:Industry
Commerce and tourism
Marketing
International economics
ID Code:5135
Deposited By: Veronika Vitéz
Deposited On:24 Mar 2020 11:29
Last Modified:24 Mar 2020 11:29

Repository Staff Only: item control page